.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در جلسه ستاد گرامیداشت 40 سالگی انقلاب اسلامی مطرح شد ؛
طوسی : انعکاس شور و نشاط و امید در برنامه های بانوان مورد توجه قرار گیرد ‎
شمال نیوز : این مسئول با تاکید بر نقش آفرینی پرشور بانوان و خانواده ها درجشن های چهلمین سال پیروزی انقلاب ، گفت : هرجا که پای زن در میان باشد خانواده ها نیز به میدان می آیند ، در نتیجه اثربخشی برنامه ها صد چندان می شود .....
طوسی : انعکاس شور و نشاط و امید در برنامه های بانوان مورد توجه قرار گیرد ‎

شمال نیوز : مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت : برنامه های چهلمین ساللگرد پیروزی انقلاب باید از لحاظ کمیت و کیفیت غنای لازم را داشته باشد .

به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران ، سمیه قاسمی طوسی که در جلسه کمیته تخصصی بانوان ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مشاورین امور بانوان دستگاههای اجرایی و فرمانداری های استان سخن می گفت ، اظهار داشت : در فرهنگ ما عدد 40 عدد کمال و بالندگی را تداعی می کند و از این منظر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب نیز نشانه بالندگی و عظمت این انقلاب عظیم می باشد .

رئیس کمیته بانوان ستاد بزگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ابراز امیدواری کرد برنامه های دهه فجر امسال با گستردگی در مرکز، غرب و شرق استان  ، در راستای ایجاد نشاط اجتماعی برای عموم مردم و حضور حداکثری کلیه اقشار جامعه برگزار گردد.

قاسمی طوسی با یادآوری حضورهمراه با شور و نشاط مردم در سال های نخست انقلاب افزود : این روزها به شور و نشاط معنوی و اجتماعی سال های آغازین انقلاب اسلامی که به مرور زمان کمرنگ تر شده  غبطه می خوریم و همه تلاش ها که باید در مسیری قرار بگیرد بتوانیم آن اشتیاق را با برنامه ریزی درست به قلبهای مردم بازگردانیم.

این مسئول با تاکید بر نقش آفرینی پرشور بانوان و خانواده ها درجشن های چهلمین سال پیروزی انقلاب ، گفت : هرجا که پای زن در میان باشد خانواده ها نیز به میدان می آیند  ، در نتیجه اثربخشی برنامه ها صد چندان می شود .

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با اشاره به لزوم حضور جوانان در همه عرصه های کشور تصریح کرد :  جوانان را در برنامه ها فراموش نکنیم . جوانان ما امروزه در هجمه ای ازسیاه نمایی ها از ناکارآمدی نظام در فضاهای مجازی قرار گرفتند که نباید بگذاریم امیدشان را از دست بدهند .

وی در همین راستا تاکید کرد : زنان و جوانان ایرانی ما به خوبی با هجمه های دشمن آشنا هستند و علی رغم نارسائی ها و مشکلات پای انقلاب و نظام ایستادگی می کنند و کم ارزش سازی ها هیچگاه به اراده وعزم پولادین آنان آسیب وارد نمی کند .

قاسمی طوسی برنامه ریزی هدفمند، خلاقانه و نوآورانه را در برنامه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواستار شد و افزود : برنامه های اصولی ، خلاقانه و نوآورانه است که می تواند اعتماد مردم خصوصا جوانان را تقویت کند  و آن نشاط و شور شعفی که نظام اسلامی مد نظر دارد  را به مردم هدیه می دهد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.789 seconds.